everybody have skeletons in their closet

amazing atifah

reality HURTS,
truths BITES.
living SKILLS,
today TORTURE,
so what's new?

Friday, March 19, 2010

378

And I wonder if I ever cross your mind
For me it happens all the time
It's a quarter after one, I'm all alone and I need you now



kepada yang berkenaan,let me tafsirkan kepada anda lagu ni.tentang seseorang yang keep on lalu and berlegar legar di minda saya.lalu je and ta buat pape pun.cehh laa=__='.saya tertanya tanya adakah saya juga sering berlegar legar di kepala otak dia sebagaimana yang sering dia lakukan di minda saya.dan ia kerap berlaku.reason kenapa dia sering berlegar legar di minda wan atifah ni?entah lahh.saya pun tak tau.mungkin saya rindu dia;)


ini sudah pasti bukan 15 sebab memang everyday saya berlegar legar di kepala otak dia:)i dont have to wonder.

0 more craps:

confessions

secret admirer