everybody have skeletons in their closet

amazing atifah

reality HURTS,
truths BITES.
living SKILLS,
today TORTURE,
so what's new?

Thursday, March 18, 2010

372

we wont get everything we want in this world.we need to think of others too.if dah dapat satu,lepaskan yang lagi satu.dah dapat coklat,janganlah nak grab jgak vanilla.hanya boleh add choc chips and some toppings maybe tapi still chocolate though.same flavour but diff kind.itu yang people keep on remind on me.HAHA.


and they also cakap,JANGAN TAMAK la wehh,dah dapat ayam belanda mintak ayam malaysia jugak kenapa?
pfftt.memang takleh ambil dua dua ayam ke?what if another ayam tu kalau aku buang,ada je people sanggup nak
sambar bila bila masa,dah willing nak tggu ayam tuh terlepas dari tangan aku je,bila aku leka sikit.


and the other ayam tuh,entah lah.keras doh..aku tatau la if aku lepas ayam tuh,akan ada ke people nak amik,
bukan nak cakap dia ta wanted tapi wanted gila babenng aaa.sampai aku takot nak lepas ayam tuh.takut dia terbang jauh sangat and xkan datang balik kat aku.AYAM IS VERY UNPREDICTABLE CREATURE tauhh:D


tapi kan wehh
  1. ayam tak reti terbang
  2. AKU VEGETARIAN la bijakk:D


Pressure, pushing down on me
Pressing down on you, no man ask for
Under pressure, that burns a building down
Splits a family in two

Puts people on streets




jedward<3

0 more craps:

confessions

secret admirer